6/09/2012

Námornícky štýl je tu opäť

Som si istá, že poznáte alebo dokonca aj nosíte námornícky štýl. Nie je to žiadna novinka, to je fakt. Na scéne je už niekoľko rokov, prevažne liet. Je to veľmi dobrý štýl, je jednoduchý, ľahko kombinovateľný i praktizujúci a nemôžete nič pokaziť. Čo sa týka farieb, patria k nemu tmavomodrá, koralovo či tmavo červená a samozrejme biela. Hlavným vzorom sú nesmrteľné prúžky. Ďalším prvkom sú kotvy na šperkoch či oblečení, ale aj šperky z lán. Tento štýl sa objavuje takmer na všetkých častiach oblečenia. Ak nosíš námornícky štýl len v lete, je najvyšší čas začať. K námorníckemu štýlu sa hodia aj saká, legíny, rifle, baleríny, sandále, mokasíny a to všetko aj v obyčajných nenámorníckych farbách.









































Páči sa vám tento štýl?


Zdroj obrázkov: weheartit.com, polyvore.com / Source of pictures: weheartit.com, polyvore.com

6 komentárov:

  1. Jasné...milujem ho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som minulý rok robila banket v námorníckom štýle a odvtedy mi to tak prirástlo, som nevedela že aj ostatný na tom fičia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tento štýl je úžasný :) a ani nie je moc zložitý :D (dobre spravený článok :) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Miluju tenhle styl :))


    http://sakfashion.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, pozitívny i negatívny! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...