3/30/2012

Nechty inšpirované Louboutinom


Nedávno som si prezerala fotky keď bola Adele na Grammy 2012 a všimla som si jej nechty. Zvrchu strieborné, no zdola červené. A hneď som si spomenula na túto vychytávku - Louboutin nechty. Podľa mňa je to luxusné a originálne.








 Samozjreme, Adele nie je jediná, ktorá predviedla túto vychytávku. Viď obrázky nižšie.




Pridávam aj pár návodov na túto úžasnú manikúru:






Čo si myslíš ty? Súhlasíš so mnou alebo si myslíš niečo iné? Vyjadri sa v komentároch!


Zdroje obrázkov: weheartit.com, youtube.com / Source of pictures: weheartit.com, youtube.com


5 komentárov:

  1. tak to je naprosto geniální ! krása :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uzasne :) ale na tych poslednych obrazkoch sa velmi nepodarili. inak super

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v kombinaci s tou černou je to naprosto nádherný a boty to samý :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mne to skor prislo ze adel mala gelove cervene a na to si supla( teda nie ona ) strieborny lak... ja mam tiez farebne spodky pri prelakovanych gelacoch ale ako modna vychytavka mi to teda nepripadalo :D

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, pozitívny i negatívny! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...