12/08/2012

Interview s bloggerkou: Sára Sošková

Je veľmi veľa slovenských a českých módnych bloggeriek, ktoré sú trendové, inšpiratívne, skrátka vynikajúce, no nie moc známe. A práve toto je dôvod, prečo som sa rozhodla spraviť na blogu rubriku: "Interview s bloggerkou" (nie upírom, haha :D). Raz za čas tu teda uvidíte post, kde vám predstavím bloggerku, ktorá je naozaj dobrá a zaslúži si mať oveľa viac fanúšikov. Keby ste mali nejaké tipy kto by si interview zaslúžil, posielajte mi ich do správy na stránke na FB alebo na mail sialenamoda@zoznam.sk. Poprosím však len české a slovenské bloggerky.



Historicky prvý raz to bude mladá, len 15 ročná česká slečna, ktorá sa raz objavila aj na profilovke *Šialenej módy*. Je to veľmi milé, sympatické dievča, ktoré je navyše aj prirodzene krásne - veď posúďte sami. Okrem toho sa s ňou veľmi dobre spolupracuje. S takýmto prístupom to určite nielen v móde dotiahne ďaleko, čo jej ja osobne veľmi prajem. Ďakujem za rozhovor! 

Tu je jej bloglookbook a facebook. 


ŠM: 1. Ako by si tromi prídavnými menami charakterizovala svoj štýl?
Sára: Osobitý, odlišný, ženský

ŠM: 2. Aké sú tvoje obľúbené farby oblečenia? Máš radšej klasické jednoduché alebo aj farebné? 
Sára: Moje nejoblíbenější barva je vánoční zelená, ale mám rady taky vínovou, černou a hnědou. Radši nosím jednoduché oblečení a různě jej kombinujI, ale určitě bych ve skříni našla i pár opravdu šílených a barevných kousků.

ŠM: 3. Aké sú tvoje obľúbené značky, kde najradšej nakupuješ? Či už normálne, alebo cez internet.
Sára: Moc ráda nakupuju v Zaře a v Pull&Bear. Samozřejmně někdy zajdu do H&M, hlavně do Divided. Poslední dobou nakupuju hodně i přes internet. Například na romwe nebo oasap.





ŠM: 4. Kto je tvoja ikona, čo sa týka módy, kým sa inšpiruješ? Ak teda nejakú máš.
Sára: Určitě Miley Cyrus. Je krásná a má dokonalý styl. Hodně mě inspiruje.

ŠM: 5. Ako ťa napadlo založiť blog? Čo ťa motivuje, aby si ho neprestala robiť? 
Sára: Minulé prázdniny jsem se dost nudila a tak mě napadlo založit si blog na blog.cz. Měla jsem ho asi rok, ale potom jsem přešla na blogspot, který mám až do teď. Nejvíc mě asi motivuje to, že mě to baví a určitě i pozitivná odezva.

ŠM: 6. Čo pre teba znamená móda? 
Sára: Je to pro mě něco co mě naplňuje a dělá mě to mnou. Dávám pomocí ní najevo i třeba náladu, pocity,.. Baví mě si hrát s barvami.




ŠM: 7. Ako často chodíš nakupovať? 
Sára: Dřív jsem chodívala třeba každý víkend. Teď už ale radši projíždím internetové obchody, ale když je příležitost ráda navštívím i kamené obchody.

ŠM: 8. Aký kúsok v skrini považuješ za najcennejší? 
Sára: Huňatý a teplý svetr se sobíky, který jsem si objednala z oasap. Nedala bych na něj dopustit, obvzlášť teď v zimně 

ŠM: 9. Tvorba ktorého návrhára sa ti páči najviac? 
Sára: Módní návrháře nějak moc nesleduju, radši sleduju blogy ostatních holek a inspiruju se nimi.

ŠM: 10. Aký doplnok najviac používaš?
Sára: Dříve jsem nosila hodně náušnice, ale teď dám raději na náramky a velké prsteny.






ŠM: 11. Teraz by som nasmerovala svoje otázky mimo blogu... Takže môžeš povedať niečo o sebe? Vek, bydlisko...
Sára: Tak je mi 15, bydlím v malím městečku nedaleko Vsetína.

ŠM: 12. Na akú školu chodíš?
Sára: Chodím na Střední školu kostku na Vsetíně. Je to opravdu ta nejlepší škola. Nikdy bych neměnila!

ŠM: 13. Čo by si v živote chcela dosiahnuť? 
Sára:  Můj sen je dělat to co mě baví, což je móda. Chtěla bych cestovat a pohybovat se ve světě módy. To je můj sen.

ŠM: 14. Ktoré štáty navštívila a kde by si sa ešte chcela pozrieť? 
Sára: Byla jsme v Irsku, Anglii, Německu... a určitě bych se na všechny tyto místa vrátila. Ráda bych ale určitě navštívila New York. 





ŠM: 15. Dekoratívnu kozmetiku akej značky používaš? 
(Rúž,makeup, špirálu...)
Sára: Používám pouze korektor od značky Mary-Kay. Mám ho už delší dobu a jsem s ním hodně spokojená.

ŠM: 16. Máš nejaký obľubený parfém, ktorému si verná dlho alebo ich často meníš? Ak áno, aký je to parfém?
Minulé Vánoce jsem dostala parfém od Lanvin a ten byl opravdu úžasný. Parfémy ale ráda střídám, takže teď mám už zase jiný.

ŠM: 17. Obdivuješ nejakú osobu? Nemyslím čo sa týka módy, ale všeobecne. Ak áno, tak koho?
Sára: Obdivuju mojí spolužačku, kterou nedávno srazilo auto a je zatím ochrnutá. Obdivuju to jak je silná, jak se snaží a bojuje! 

ŠM: 18. Posledná otázka, chcela by si niečo odkázať fanúšikom *Šialenej módy*?
Sára: Určitě! Šílená móda je opravdu jedna z nejlepších stránek o módě na které najdete spoustu inspirací. Doufám, že všichni tuto stránku budete na dále sledovat a fanoušci budou jen přibývat.





Source of pics: live-in-fashion.blogspot.com

13 komentárov:

  1. Krásna postava ! :) A super štýl.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Má veľmi pekné fotky, vyzerá sympaticky a je neuveriteľne krásna! Aj s jej štýlom sa celkom stotožňujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem, že si mi ju predstavila..zatiaľ som poznala len slovenskú a českú bloggerskú "elitu". Táto slečna sa asi zaradí medzi moje top! Určite v tom pokračuj ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Sárka je uplne že užasná blogerka !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. krásný fotky! její styl se mi moc líbí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. krásna a má super štýl :)

    http://andrea-shopaholic.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Teda já mám Sáru vážně ráda a její styl je mi hodně blízký. Taktéž ji fandím v jejím budoucím "módním životě", ale ty pravopisné chyby by se měly opravit.. Nejsem nějaký hnidopich, to vůbec! Ale některé chyby jako: malím městečku, v zimně atd.? To je moc, ne?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak ja českú gramatiku fakt neviem, takže som to opraviť bohužial nemohla...

      Odstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, pozitívny i negatívny! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...