12/22/2012

Zara December 2012



 













Najviac sa mi páči tričko s nápisom "Art is a way of survival", čo sa páči vám?

source: becomegorgeous.com

3 komentáre:

  1. hlavne že si na fb hovorila že zara je drahá že si tam bola posledný krát atd... sereš si do huby daniela...spamätaj sa ..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. áno, ja som tvrdila a stále tvrdím že Zara je drahá :) je to predsa tak. A áno bola som tam asi dva krát v živote, pretože bývam ďaleko od BA. Ale na poslednej návšteve Bratislavy som si tam kúpila rifle a neboli ani také drahé a kvalitatívne sú bezchybné. Avšak, keď si mám vybrať či si kúpim sveter v Zare alebo v H&M vyberiem si H&M, nakupovať veľa v Zare si nemôžem dovoliť :) A čím že si seriem do huby? Tým, že som fanúšičkam Šialenj módy, ktoré radi nakupujú v Zare priniesla obrázky z najnovšej kolekcie? A tým, že som povedala že sa mi páči jedno tričko? AHAHAH, ty sa spamätaj.

      :DDD

      Odstrániť
  2. Neviem ako iný, ale podľa mňa sú v Zare dosť drahé veci. Nehovorím, že nie sú krásne, pretože sú...ale tie ceny..možno tak raz za 3 mesiace.
    PS. Táto kolekcia je podarená, veľmi sa mi páči:)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za každý jeden komentár, pozitívny i negatívny! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...